Support Uninova.
Wij staan altijd voor u klaar. Brocade is een belangrijke factor in uw bedrijfsvoering. Niet alleen tijdens kantooruren, maar altijd. Daarom kunt u dag en nacht bij ons terecht. De support portal bevat alles wat u heeft hebt om optimaal aan de slag te gaan. Log in en neem op uw manier contact op met onze support medewerkers.
Uninova support
Afhankelijk van de door uw gekozen vorm van support kunt u op diverse manieren contact opnemen met onze servicedesk. Onze medewerkers staan op werkdagen voor u klaar tussen 08:30 en 17:00 uur.
De servicedesk is telefonisch te bereiken op: 088 47 23 400. Per e-mail: support@uninova.nl Indien u beschikt over de juiste inloggegevens kunt u ook direct in het ticketingsysteem:
Brocade documentatie
Lees onze Brocade documenatie voor hulp bij alles waarnaar u op zoek bent. Als u het niet kunt vinden, neem dan contact met ons op en we zullen ons best doen om u te helpen.
FAQ
Wat is Brocade?
Brocade Library Services is een volledig geïntegreerd web-gebaseerd Bibliotheek Informatie Management systeem. Brocade Library Services is klaar om te voldoen aan de nieuwste trends op de markt van bibliotheeksoftware en is ontworpen als een web-gebaseerde toepassing, verkocht via een in the cloud licentiemodel. Het systeem is meertalig en maakt gebruik van open source componenten, welke onze klanten uitgebreide integratiemogelijkheden bieden en de concurrentie voor producten en diensten. Een computer met een browser is voldoende om toegang te krijgen tot Brocade.
Wie is de doelgroep van Brocade?
Doelpubliek voor Brocade zijn bibliotheken (openbare bibliotheken, wetenschappelijke bibliotheken, hogeschoolbibliotheken , speciale bibliotheken), musea, documentatiecentra en archieven.
Kunnen bibliotheken samenwerken in Brocade?
Brocade kan als lokaal bibliotheeksysteem gebruikt worden, maar het blinkt pas echt uit wanneer het in een netwerk wordt ingezet. Meerdere bibliotheken kunnen dan gecombineerd worden in één gemeenschappelijke catalogus, onafhankelijk van de diverse hardware en software platformen van de lokale bibliotheken.
Hoevaak wordt Brocade geüpdatet?
Brocade maakt gebruik van een centrale software repository en telt 1 tot 2 nieuwe releases per jaar.
Kunnen er nieuwe features in Brocade worden toegevoegd?
Uninova heeft zelf een ontwikkelteam die ontwikkelwerkzaamheden kunnen verrichten, maar Brocade is middels het werken met API’s ook uitermate goed geschikt om te koppelen met al bestaande producten zoals bijvoorbeeld een mailsysteem.